Physa Knäled - Anatomisk modell - Originalstorlek

KÖP Physa Knäled - Anatomisk modell - Originalstorlek ONLINE
549 SEK
Mer Info!
Få Sveriges bästa rabatter inom skönhet.
Din personliga integritet är viktig för oss
Kostnadsfri konsultation för plastikkirurgi
Boka nu
Produktinformation
Kategorier: Tillbehör

Exakt knäledsmodell i originalstorlek Den naturtrogna anatomiska knäledsmodellen PHY-KJ-2 i ett tredimensionellt utförande ur physas sortiment av klinikutrustning, erbjuder allt som en realistisk kopia av det mänskliga knäledsskelettet kräver: Alla ben i knäsystemet är exakt utformade i sin anatomi och spänner över alla viktiga ledband. Detta är den ideala modellen för visualisering och övning inom medicinska kliniker och mottagningar, sjukhus, skolor och universitet. Exakt - mycket detaljerad och exakt utformad 3D-modell i verklighetstrogen storlek (1: 1) Stabil - den fasta foten säkerställer att modellen står stadigt Mångsidig - perfekt för undervisning, som dekoration eller utställningsobjekt Mobil - redan fullt monterad, kan användas direkt och där du önskar Den mänskliga knäleden med alla funktioner Knäledsmodellens skala motsvarar 1:1 till den mänskliga motsvarigheten. De involverade elementen är detaljerade och realistiskt utformade. Lårben och underben kan undersökas på denna modell, liksom knäskål, muskler, olika ligament och senor. Den verklighetstrogna storleken gör det möjligt att förklara viktiga förhållanden och funktioner hos det mänskliga knäet på ett särskilt tydligt sätt. Denna knäledsmodell är därför nästintill oumbärlig för varje ortopedisk klinik eller mottagning, och fungerar som ett optimalt studieobjekt. Viktiga funktioner som sjukdomar kan förklaras på ett förståeligt sätt med hjälp av denna naturtrogna 3D-modell. Den realistiska visualiseringen främjar förståelse och inlärningsprocesser, precis som den tredimensionella modellen möjliggör exakta analyser av knäfunktionerna. Knäledsmodellen behöver ingen uppbyggnad. Knäled - anatomisk modell levereras komplett monterad. Alla enskilda komponenter, ben och ligament, är i en exakt position till varandra. Detta innebär att knäledsmodellen kan användas direkt och var som helst - och sparar värdefull tid. Den särskilt robusta kompositionen av den tredimensionella knäledsmodellen understryker kvaliteten på denna konstruktion. Modellen är placerad på en solid bas, vilket ger ytterligare stabilitet. En tredimensionell knäledsmodell av bästa kvalitet!