Physa Hjärta - Anatomisk modell - Kan demonteras i två delar - Originalstorlek

KÖP Physa Hjärta - Anatomisk modell - Kan demonteras i två delar - Originalstorlek ONLINE
749 SEK
Mer Info!
Få Sveriges bästa rabatter inom skönhet.
Din personliga integritet är viktig för oss
Kostnadsfri konsultation för plastikkirurgi
Boka nu
Produktinformation
Kategorier: Tillbehör

Exakt hjärtmodell i originalstorlek Hjärtmodellen PHY-HM-2 i naturlig storlek från physa i en tredimensionell design erbjuder allt som en realistisk kopia av det mänskliga organet kräver: Samtliga detaljer i organet är exakt utformade i sin anatomi och noggrant färgade. Detta är den ideala modellen för visualisering och övning inom medicinska kliniker, sjukhus, skolor och universitet. Exakt - högdetaljerad, exakt utformad och färgad 3D-modell i verklighetstrogen storlek (1:1) Stabil - solid bas säkerställer stabilitet Mångsidig - perfekt för användning inom undervisning, som dekoration eller som utställningsobjekt Mobil - kan enkelt tas med och användas överallt Det mänskliga hjärtat med alla funktioner Skalan för den anatomiska hjärtmodellen motsvarar 1:1 till den mänskliga modellen. Elementen involverade är detaljerade och realistiskt utformade. Den främre hjärtväggen är avtagbar, så att komponenter som hjärtkamrar, ventiler och förmak kan ses bättre - såväl som den övre och undre hålvenen, lungartär och lungvener och aorta. Den verklighetstrogna storleken gör att viktiga relationer och funktioner hos det mänskliga hjärtat kan förklaras på ett särskilt målande sätt. Den här hjärtmodellen är därför nästintill oumbärlig för varje klinik eller fungerar som ett optimalt studieobjekt. Viktiga funktioner som sjukdomar kan förklaras på ett förståeligt sätt med hjälp av denna naturtrogna 3D-modell. Den realistiska visualiseringen främjar förståelse och inlärningsprocessen, samtidigt som den tredimensionella modellen tillåter exakta analyser av hjärtfunktionerna. Anatomiska modellen av hjärtat behöver ingen montering och kan användas direkt där du önskar - och sparar värdefull tid. Framställningen av speciell, lättviktig plast möjliggör en extra realistisk form. Denna höga verklighetsgrad gör 3D-hjärtat till en av de mest exakta modellerna som finns på marknaden. Det särskilt robusta utförandet understryker kvaliteten hos denna konstruktion. Den anatomiska kopian av hjärtat är placerad på en fast bas, vilket ger ytterligare stabilitet. En tredimensionell modell av bästa kvalitet!