Physa Elektrisk massagebänk - 3 motorer - 250 kg - Mörkblå

KÖP Physa Elektrisk massagebänk - 3 motorer - 250 kg - Mörkblå ONLINE
14690 SEK
Mer Info!
Få Sveriges bästa rabatter inom skönhet.
Din personliga integritet är viktig för oss
Kostnadsfri konsultation för plastikkirurgi
Boka nu
Produktinformation
Kategorier: Tillbehör

Bekväm njutning på den elektriska massagebänken PHYSA NANTES TURQUOISE_PH Den elektriska massagebänken från physa är den idealiska utrustningen på kliniken, i salongen eller i spa- eller wellnessanläggningar, speciellt för sjukgymnaster, massörer eller kosmetologer. Den speciella designen, funktionerna som t.ex justerbar lutningsvinkel på ryggstödet och ergonomin är skräddarsydda för patienters och massörers behov, vilket garanterar en avslappnande och ryggvänlig behandling. Denna massagebänk kännetecknas av en mycket robust konstruktion med god stabilitet och är utrustad med en fjärrkontroll samt hållare för fjärrkontroll och en pappersrulle. Stabil - robust konstruktion av metall som klarar en vikt på upp till 250 kg Bekväm - den tjocka stoppningen (60-80 mm) säkerställer optimal ligg- och sittkomfort Variabel - arbetshöjden kan anpassas optimalt till kunden mellan 640-868 mm och ryggstödet i en vinkel på 55° med en fjärrkontroll Hygienisk - klädseln är gjord av konstläder som är enkelt att rengöra Mobil - tack vare monteringsbara hjul kan massagebänken enkelt förflyttas Massage & wellness på massagebänken från physa Den elektriska massagebänken har tre motorer med en total effekt på 68 W och kan justeras i höjd mellan 640-868 mm med den handhållna fjärrkontrollen. Dessutom kan ryggstödet lutas med 55° och sitsvinkeln justeras så att du alltid kan hitta den bästa positionen för att behandla dina klienter. Man kan alltså utföra behandlingar på både sittande och liggande klienter. Huvuddelen har en avtagbar kudde. Tack vare den tjocka, extra mjuka skumfyllningen (60-80 mm) samt det behagliga syntetläderöverdraget är den elektriska massagebänken extremt bekväm och garanterar hög komfort under hela behandlingen. Det går mycket snabbt och enkelt att rengöra konstläderklädseln, som inte absorberar vare sig vätska eller damm. Tack vare högkvalitativ metall med pulverlackering och den stabila konstruktionen är denna elektriska massagebänk mycket robust och har en maximal lastkapacitet på 250 kg. Vid behov kan fyra hjul monteras för att kunna förflytta massagebänken. Hållare för fjärrkontroll och pappersrulle ger extra bekvämlighet.