Elektriskt bukkroppsbantningsbälte

KÖP Elektriskt bukkroppsbantningsbälte ONLINE
973 SEK 1083 SEK
Kategorier: Vikt,Viktminskning

Beskrivning1. EMS (Electrical Muscle Stimulator) skickar signaler direkt till musklerna genom elektromagnetisk stimulering för att främja muskelrörelser. Det används för muskelträning och viktminskning. Det hjälper till med fettförbränning och muskelbyggnad.2. 6 lägen och 9 vibrationsfrekvenser är tillgängliga för att hjälpa dig med fettförbränning.3. Uppladdningsbart: Elektriskt bukbälte levereras med ett uppladdningsbart litiumbatteri, som ger oöverträffad kraft4. Bred applikation: Smart bantningsbälte kan appliceras på midja, midja, midja, axlar, mage, knän, ryggrad5. Effekt: Bälte för bukmassage hjälper till att påskynda sårets återhämtning, och samtidigt lindrar det smärta på ett målinriktat sätt och minskar smärta i midjan6. Bärbar: Magmassageapparat är bärbar för att främja blodcirkulationen, lindra stress, spänningar, muskelsmärta, stelhet eller kramper, etc. Specifikationer: EMS trådlös muskelstimulatortränarstil: Mage Midja Träningsutrustning Typ: Stimulator Elektrisk muskelträningsmaskin Egenskaper: Gå ner i vikt, smal, tunn midja, frisk, ofarlig Kön: Vuxen, Herr, Dam Paketet innehåller 1* Huvudenhet1* Bälte1* laddningskabel1* Användarmanual