Elektrisk koppningsterapimaskin

KÖP Elektrisk koppningsterapimaskin ONLINE
488.7 SEK
Kategorier: Öron,Öronvård

EN Gammal KINESISK TERAPI, REVOLUTIONISERAD! FÖRDELARNA MED CUPPINGTERAPI ÄR OÄNDLIGA! Denna trådlösa handhållna elektriska koppningsmaskin är en kombination av tradition och teknik . Denna enhet gör koppningsterapi så lätt som 1,2,3 ! Gua-sha är en traditionell kinesisk teknik som använder skrapning för att minska inflammation och kroniska kroppssmärtor . Suget och undertrycket från koppning lossar musklerna , uppmuntrar blodflödet och lugnar nervsystemet (vilket gör det till en utmärkt behandling för högt blodtryck) Koppning används för att lindra alla typer av kroppssmärtor , från rygg- och nacksmärtor, stela muskler, ångest, trötthet, migrän, reumatism och till och med celluliter. ✔ Tar bort skadliga ämnen och gifter Koppningsterapi använder lymfdränage där porerna i huden hjälper till att ta bort metabolt avfall och gifter från din kropp, som bastur. Koppning påverkar också matsmältningssystemet . Några fördelar inkluderar; en förbättrad ämnesomsättning , lindring från förstoppning och starkare matsmältning . ✔ Dra åt lös hud och ta bort celluliter Öka näringsrik blodcirkulation i din kropp, vilket kommer att föryngra huden och underliggande vävnader . De har utfört denna praxis i åratal och går tillbaka till antiken! ✔ Det ergonomiska handtaget ligger tätt i dina händer, lätt att hålla och använda. ✔ Justerbar 6 värmetemperatur och undertrycksstyrka justeras fritt efter ditt behov. ✔ Universalt kompatibel med alla uttag som tillåter en USB-kontakt. FÖRPACKNINGEN INNEHÅLLER: 1x koppningsanordning 1x strömadapter 1x pincett 1x måttband 1x påse med svampfilter och nät 1x användarmanual